Cum Cumpar
Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat.
Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizare de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda emisa.
Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca Doty are dreptul sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Doty (telefonic sau email), pentru confirmarea personala a comenzii. Clientii accepta ca Doty nu poate fi fortat sa livreze o comanda care nu a fost confirmata in conditiile de mai sus.
Doty va denunta unilateral si va anula automat comanda efectuata de catre Client, chiar si fara notificare prealabila adresata Clientului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul de platii online;
invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Doty, in cazul platii online;
datele furnizate de catre Client privind livrarea (adresa, date contact), pe site sunt incomplete sau incorecte;
activitatea Clientului pe site poate si/sau produce daune de orice natura de partea Doty si/sau partenerilor acestuia;
lipsa stoc;
pentru alte motive obiective.
In cazul in care Clientul renunta la o comanda efectuata cu plata cu card bancar si in care banca emitenta a cardului Clientului a autorizat tranzactia bancara, suma aceasta va fi rambursata de catre Doty in maxim 72 de ore de la data la care Doty a luat la cunostiinta de acest fapt.
In cazul in care unele produse comandate de catre Client printr-o comanda efectuata cu plata cu card bancar nu sunt disponibile pe stoc, Doty va informa clientul asupra acestui fapt si va dispune rambursarea sumelor achitate in maxim 72 de ore de cand Doty a luat cunostiinta de acest fapt.
O comanda plasata nu poate fi modificata. Daca clientul doreste o modificare (includerea sau renuntarea la produse) acesta va contacta Doty la numarul de telefon afisat pe Site.
Detaliile de livrare a produselor incluzand dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii nu constituie o obligatie contractuala din partea Doty, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora.
In cazul in care un Client isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate comenzile in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Client inainte de momentul modificarii.
Clientul / Membrul poate efectua comenzi telefonice.