Ai 14 zile calendaristice la dispoziție pentru a returna produsele achiziționate online, în cazul în care te răzgândești sau nu sunt pe placul tău. Produsul trebuie să fie returnat în aceeași stare în care l-ai primit, cu toate accesoriile și ambalajul original, pentru a putea fi revândut.
Cum returnez un produs?
Urmează acești 4 pași simpli:
Completează formularul de retur
Ne poți anunța intenția de retur prin completarea formularului de retur online sau printr-un e-mail. Poți, de asemenea, să ne contactezi telefonic.
Pregătește produsul pentru retur
Asigură-te că produsul este ambalat corespunzător pentru a preveni daunele în timpul transportului. Ideal ar fi să folosești ambalajul original al produsului. Dacă nu mai ai acest ambalaj, folosește un alt ambalaj robust pentru protecție.
Așteaptă curierul
Vom trimite un curier pentru a ridica produsul de la tine. Costul transportului va fi de 16 lei, iar această sumă va fi reținută din valoarea rambursată.
Coletul ajunge la noi
După ce primim produsul, îl vom verifica. Dacă totul este în regulă, te vom anunța și îți vom rambursa suma, minus costul transportului de 16 lei.
Condiții de retur:
Termenul de rambursare:
După ce primim produsul returnat, banii îți vor fi rambursați în termen de 14 zile calendaristice. Vom reține 16 lei din suma rambursată pentru transportul curierului.
Produse care nu pot fi returnate:
Întrebări frecvente:
Trebuie să includ documentele de achiziție?
Nu este necesar să incluzi factura sau alte documente. Poți returna produsul fără a le atașa.
Cum trebuie să fie produsul pentru a fi returnat?
Produsul trebuie să fie în ambalajul original, nefolosit și în stare perfectă. Dacă este deteriorat sau folosit, nu vom putea accepta returul integral.
Cum mă pregătesc pentru ridicarea coletului de către curier?
Ambalează produsul cu grijă, folosind folie cu bule și un ambalaj exterior din carton (dacă nu ai ambalajul original).
Nu trimite produsul doar în ambalajul original! Folosește o cutie de protecție externă pentru a preveni deteriorarea acestuia în timpul transportului.
Toate articolele returnate vor fi nefolosite si in ambalajul original, exact cum au fost receptionate la achizitie
Contact:
Pentru orice întrebări suplimentare referitoare la procesul de retur, nu ezita să ne contactezi prin telefon sau e-mail. Vom fi bucuroși să te ajutăm!